Гарантія і сервіс
На всі товари, які купуються на фірмі, поширюється гарантія. Виняток становлять деякі дешеві товари (наприклад, мишки, клавіатури NoName ) а також картриджі , витратні матеріали ( в разі їх використання), кабелі, перехідники і деякі інші товари, на які здоровий ґлузд не дозволяє поставити гарантію.
Фірма намагається надавати на товари максимальну гарантію, яку передбачає виробник, але дистрибютори також можуть обмежувати час гарантії. Час гарантії вказується у всіх прайс-листах і каталозі на інтернет сторінці .
Умови гарантійного обслуговування :
- Фірма надає гарантію на термін в місяцях , що відзначається в гарантійному листі і відраховується від моменту покупки;
- Дефекти, які виникли з вини виробника, будуть усунуті протягом 24 робочих днів від дати прийому товару в гарантійному відділі . Цей термін може бути продовжений до 35 робочих днів, якщо несправність вимагає заміни комплектуючих або надсилання товару в спеціалізований сервісний центр ;
- Товар, що куплений на фірмі ( за окремими винятками ), не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів від дати купівлі;
- Товар повинен бути доставлений клієнтом до сервісного центру фірми або до вказаного сервісного центру фірми-виробника, якщо такий є в регіоні. Якщо товар доставляється на обслуговування в сервісний центр фірми-виробника, час виконання гарантійних зобов'язань встановлюється її сервісним центром ;
- Товар, який здається на гарантійне обслуговування , має бути повністю укомплектований ( оригінальна упаковка, драйвери, кабелі, перехідники тощо) ;
- Гарантія анулюється у наступних випадках: пошкоджена гарантійна пломба, товар використовувався не за призначенням (неправильна інсталяція і обслуговування), видимі механічні пошкодження, товар був пошкоджений під час транспортування ( через використання неоригінальної упаковки) ;
- У разі відсутності дефектів з клієнта знімається плата за діагностику;
- Фірма не надає жодної гарантії, яка стосується роботи програмного забезпечення, самостійно встановленого покупцем на купленому обладнанні. У цьому випадку претензії потрібно висувати до розробників даного програмного забезпечення. Оцінка справності обладнання проводиться в оптимальному програмному оточенні ;
- Після детального огляду товару в сервісному центрі, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється;
- Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати умови, які там вказані;
- Підставою гарантії є документ, виданий при покупці товару та завірений підписом менеджера магазину і фірмовою печаткою. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування;
- Фірма не бере на себе зобов'язань заміни гарантійного товару на аналогічний під час ремонту;
- Покупцеві надається гарантія на наш товар . Подальший перепродаж не означає перенесення прав на гарантійне обслуговування на наступного покупця.
Процедура прийому товару за гарантійними зобов'язаннями
- Товар повинен мати оригінальну упаковку , яка гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру;
- У деяких випадках допускається використання іншої упаковки , але вона також повинна забезпечувати збереження товару під час транспортування ( товари в неоригінальній упаковці заміні на нові не підлягають);
- Якщо товар не має повної комплектації (кабелі, драйвери , перехідники , оригінальна упаковка) , то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами ( в такому випадку можливий лише варіант ремонту товару);
- До товару повинен бути доданий докладний опис дефектів з зазначенням ситуації коли і за яких умов проявляється даний дефект;
- Товар, на який немає гарантійного талону, виданого нашою організацією, і серійних номерів якого не буде знайдено в нашій базі даних , на гарантію не приймається;
- Сервісний відділ має право вимагати від клієнта документи , що підтверджують купівлю товару , якщо виникають сумніви щодо його походження;
- Клієнт привозить або передає товар на гарантійне обслуговування за свій рахунок;
- Якщо товар виявився справним, сервісний центр має право вимагати оплату за діагностику.